Saturday, February 26, 2011

PUNDEK!!!

Okay ni baru jadi tadi! Macam nak pecah jantung! Pundek btol! Rokok gua abes...memang sangap gila la kn. Paru2 pun dah macam tak berapa nak berfungsi so gua pun drive la pergi beli rokok. Sampai je 7e, beli sekotak, kaki kanan gua keluar kedai jer terus nyala sebatang. Nikmat nak mampus rasa. Legaaaaa...gua abeskan sebatang gak kat depan 7e tu. Tak nak isap masa drive. Tak feel. Masuk kereta, gua nyala lagi sebatang, mana cukup sebatang kan... pasang lagu Faizal Tahi gua tros drive balik dengan muka bahagia. Ada satu part jalan nak ke rumah gua ni, jalan dia memang gelap nak mampus tau. Tapi selalu ada jer kereta lalu. Tah macam mana tah tadi memang kereta gua jer yang ada atas jalan. Nak di jadikan cerita la tu konon. Chet! Tiba2 gua rasa seram sejuk macam nak demam. Gua memang tak boleh rasa2 macam ni beb. Gua tak suka! Bukan takut okay...just tak suka! Mula la gua fikir macam2. Toyol? Pocong? Puntianak? FUCKKKKKK!!! Memang gua tak suka kalau dah start fikir macam ni. Dah la jalan gelap. Satu haram kereta lain pun tak ada. Gua mula rasa macam ada benda kat seat belakang. Lagi la gua seram! Tapi gua gagahkan jugak adjust cermin depan...tangan kerketar2 ni...
............
.......
....
.
Sekali gua nampak mamat hensem muka sebijik macam gua!=p hahaha! Okay tak kelakar. GNite.

No comments:

Post a Comment